maanantai 1. marraskuuta 2010

on se vaan uskottava

niin, ei tässä muu auta!
Oivalsin eilen, että usko ja luottamus on ainuita keinoja päästä polulla alkuun. Jos kaikki on meissä itsessämme, niin myös ajatukset on otettava todesta. Mun päässä on käynyt pitkään jo sellainen ajatusjuoksu, jota olen pitänyt oman egoni tuottamana ainostaan (tai enhän nyt ole ajatellut että egoni sen on tuottanut vaan se on ollut osa minua kuten jalka on osa ruumistani) Luettuani joitakin kanavointeja ja muita energiaasioita, joten törmännyt niissä samoihin asioihin, joita mielessäni on tapahtunut. Joku voisi ajatella, että mä olen vaan kuvitellut "keskusteluja/ohjausta" päässäni.

Nosiis, näissä uuden ajan energioissa on kyse oman henkisyyden heräämisestä ja kaikenlaisten henkisten taitojen käyttämisestä, ylösnousemusruumiin valmistamisesta 3D maailmasta 4D maailmaan.

Vaikka alunperin olen ajatellut, että ei pitäisi heittäytyä liiaksi mukaan hekimailman asioihin, niin KYLLÄ niihin tulee tempautua mukaan 110%!!! Tarvitaan uskoa. vertaa sinapinsiemenvertaus. Epäily estää uskomasta, meidän egomme siis. Flow-maisessa ajatuksessa itseasiassa keskustelemme muiden kanssa, vähän sama kuin telepatioisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3